Obnoviť heslo

Neviete si s niečím rady?

Máte otázky alebo potrebujete pomoc?

Nájdite riešenie a rady pre Vašu dokonalú dovolenku

Ak sa vám zdá, že máte problém s rezerváciou alebo sa neviete zorientovať v možnostiach našich služieb, neváhajte nás kontaktovať. Naša podpora je pripravená vám pomôcť s akýmikoľvek otázkami alebo technickými problémami, ktoré sa môžu vyskytnúť pri používaní našich funkcií. Či už ide o problém s rezerváciou ubytovania, plánovaním výletov, alebo akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa nášho portálu, sme tu, aby sme vám poskytli všetky potrebné odpovede a rady.

Máme pre Vás pripravené najčastejšie otázky od používateľov. Pokiaľ ste nenašli odpoveď na vašu otázku neváhajte nás kontaktovať – ​​kontaktné informácie nájdete na stránke „Kontakt“.

Chcete si u nás vytvoriť účet? Máte dve možnosti – buď ako užívateľ (nebudete mať možnosť pridať svoje ubytovanie – zaškrtnete na konci rezervačného formulára poľa „Chcem si len rezervovať“. Ak chcete aj rezervovať aj pridávať svoje ubytovanie, tak zaškrtnete „Chcem ponúkať svoje ubytovanie“.

Najprv si u nás vytvoríte účet – kde zaškrtnete možnosť, že chcete ponúkať svoje ubytovanie. Potom kliknete v hlavičke na tlačidlo pridať ubytovanie a vyplníte všetko potrebné ohľadom vášho ubytovania – chceli by sme Vás poprosiť aby ste poctivo vyplnili všetky polia – aby sa klienti vyznali vo vašom ubytovaní – prinesie to úžitok Vám aj klientom. Akonáhle bude všetko vyplnené – odošlite inzerát.

V rámci nášho ubytovacieho portálu Vám ponúkame pri pridávaní inzerátu kalendár – k čomu je? Slúži prevažne na to, aby šlo vidieť, kedy máte voľno a kedy obsadené.
Kalendár je možné prepojiť s akýmkoľvek kalendárom pomocou služby iFeed – stačí vložiť iFeed kód svojho ďalšieho kalendára, prebehne synchronizácia a pokiaľ prebehne rezervácia z iného servera – u nás na serveri na vašom kalendári pôjde vidieť, že máte obsadené.

Za inzerát je potrebné zaplatiť jednorazový poplatok – stav inzerátu nájdete vo vašom užívateľskom menu v MOJE ZÁZNAMY – kde kliknete na tlačidlo PUBLIKOVAŤ / TOPOVAŤ – to Vás presmeruje k platbe a po zaplatení bude váš inzerát odoslaný na schválenie. Po schválení je Váš inzerát online!

Chcete aby bol Vaše ubytovanie na vyšších priečkach u nás na serveri?
Naše platené topovanie je riešením. Ako na to?
V užívateľskom menu prejdete na MOJE ZÁZNAMY – kde kliknete na tlačidlo PUBLIKOVAŤ / TOPOVAŤ, pokiaľ je Váš inzerát už schválený – tak Vás server presmeruje na platbu Topovania, ktorú zaplatíte a budete viac vidieť!

Najprv si vyberiete vaše ubytovanie – zadáte vaše požiadavky ako: počet hostí atď., Vaša požiadavka o rezerváciu sa odošle maiteli, ktorý ju musí schváliť vo svojom užívateľskom menu v „Žiadosti o rezerváciu“. Majiteľ Vás buď môže kontaktovať a vyžadovať nejakú ubytovaciu zálohu, alebo Vám rovno schváli Vašu žiadosť o ubytovanie.

Komunikácia s majiteľom môže prebiehať dvoma možnosťami:
PRVÁ MOŽNOSŤ – využijete komunikáciu cez náš server (komunikáciu nájdete v užívateľskom menu v „Moja schránka“) – tu nájdete všetky možné oznámenia a konverzácie v rámci ubytovania.
DRUHÁ MOŽNOSŤ – majiteľ Vás pred schválením rezervácie kontaktuje telefonicky alebo e-mailom.
NEVIETE AKO KONTAKTOVAŤ MAJITEĽOV?
Pokiaľ chcete majiteľa kontaktovať telefonicky alebo cez mail… zíďte na vybranom ubytovaní úplne dole až k mape ubytovania – tu nájdete modrú sekciu, v ktorej je krátky popis – kliknite na odkaz „pozrite si profil vlastníka“ – a tam nájdete všetko potrebné.